Wanneer je technische problemen ervaart met één van onze bewerkingsprogramma's, kan onze technische dienst je vragen om de logbestanden naar ons op te sturen. Dit geeft ons de mogelijkheid om het probleem grondig te onderzoeken en hopelijk zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden.
Logbestanden via Help (Mac)
Kan het fotoboek of programma niet openen om de logbestanden te vinden (Mac)
Logbestanden via Help
1. Open het betreffende fotoboek in ons programma.
2. Herhaal de stappen die de fout veroorzaakten. Zorg ervoor dat de foutmelding opnieuw tevoorschijn komt.
3. Klik op het "Help" menu en klik dan op "Maak diagnosepakket...".
4. Sla het bestand ergens op waar je het makkelijk terug kunt vinden. Een ZIP bestand zal worden opgeslagen op de gekozen locatie.
Kan het fotoboek of programma niet openen om logbestanden op te halen
Normaliter kun je alle benodigde bestanden voor de technische dienst ophalen via het "Help" menu. Als je niet in staat bent om het programma te openen, kun je ze op de volgende manier openen:
1. Zorg ervoor dat de applicatie niet meer draait. Als deze nog draait, kies dan ‘Stop’ uit het applicatie menu.
2. Start de applicatie opnieuw terwijl u command
+ alt
toets ingedrukt houdt.
3. Het "E.H.B.O scherm" wordt nu geopend.
4. Zorg ervoor dat je ons het "Diagnose pakket..." toestuurt via het E.H.B.O. scherm.
Waar kan ik de E.H.B.O. bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?