Dit artikel bied een oplossing voor het geval er problemen ontstaan bij het uploaden van je bestelling nadat je op de bestelknop hebt geklikt. Als je problemen ondervind terwijl je al in het winkelmandje zit, ga dan naar: problemen tijdens het bestelproces.
Foutmeldingen die voorkomen bij uploadproblemen:
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Can't connect to print service (Mac)"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
Wanneer je problemen ondervindt tijdens het uploaden van je bestelling, kan dit meerdere oorzaken hebben. We vragen je vriendelijk om de volgende oplossingen te proberen:
1. Controleer je internetverbinding en gebruik indien mogelijk een kabel.
2. Reset je modem of router door de kabel 15 seconden los te koppelen. Na verloop van tijd kun je de kabel weer aansluiten. Wacht hierna vijf minuten zodat je modem of router volledig is opgestart.
3. Als je de mogelijkheid hebt om je bestelling af te ronden op een andere computer, kan dit een oplossing zijn.
Hoe kan ik verder werken aan mijn fotoboek op een andere computer?
4. Om je computer te beschermen, worden de meeste softwareprogramma’s standaard geblokkeerd door de firewall. Om iets bij albelli te kunnen bestellen, dien je de fotoboek software toe te staan om verbinding te maken met het internet. De meeste problemen met uploaden worden veroorzaakt door de Mac-firewall. We verzoeken je vriendelijk om de instellingen van je Mac-firewall aan te passen.
Lukt het nog steeds niet om te bestellen?
We vragen je dan vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende gegevens:
1. Welke Mac OS versie gebruik je? Klik hier als je niet weet welk besturingssysteem je gebruikt.
2. Welke versie van ons fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg het ''Diagnosepakket'' van ons programma toe aan je bericht. (Waar kan ik de E.H.B.O. bestanden vinden die jullie klantendienst heeft opgevraagd?)
4. Probeer een nieuw, leeg fotoboek te uploaden om ons te helpen bepalen waar het probleem vandaan komt. Laat ons weten wat er in de volgende stap is gebeurd.
5. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt. Vermeld ook dat je alle stappen in deze FAQ al hebt geprobeerd.
Werk je niet op een Mac? Vind dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma Windows
- Online bewerkingsprogramma
- App (smartphone en tablet)