Er zijn meerdere factoren die problemen kunnen veroorzaken bij het bewerken of openen van een project. We vragen je vriendelijk om onderstaande informatie door te sturen naar onze technische dienst, zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van de albelli-software gebruik je? (Ga in de taakbalk naar "Albelli Fotoboeken" en klik op "Over Albelli Fotoboeken").
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van je fotoboek?
3. Wanneer heb je voor het laatst je fotoboek bewaard?
4. Gelieve stap voor stap te beschrijven hoe het probleem zich voordoet. We zullen proberen het probleem te reproduceren, dus wees alsjeblieft zo gedetailleerd mogelijk.
Bijvoorbeeld: waar gebeurde dit in het programma? Welke acties nam je vlak voordat het probleem zich voordeed? Heb je een foutmelding ontvangen?
5. Voeg een schermafbeelding toe van het foutbericht of de status van het programma op het moment van het probleem.
7. Voeg het ''Diagnosepakket'' en de ''Beperkte kopie'' toe (waar kan ik de EHBO-bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).
Werk je niet op een Mac? Vind dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma Windows
- Online bewerkingsprogramma
- App (smartphone en tablet)