Als je problemen ondervind bij het opslaan van je project, dient ons technische team dit te onderzoeken zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Hiervoor verzoeken wij je vriendelijk ons contactformulier in te vullen met de volgende gegevens:
1. Welke versie van Mac OS gebruik je? Klik hier als je niet weet welke systeemversie je gebruikt.
2. Welke versie van het fotoboekprogramma gebruik je?
3. Op welke locatie heb je het fotoboek opgeslagen? Is dit op je lokale schijf of je bureaublad?
4. Waar heb je het fotoboek voor het laatst opgeslagen? (Was dit op je bureaublad, een externe harde schijf, documenten, Dropbox of iCloud?) Heb je het fotoboek verplaatst naar een andere locatie?
5. Kan je het fotoboek dupliceren? Dit kun je doen door naar 'Archief' te gaan en te kiezen voor 'dupliceren' links bovenaan in de taakbalk.
6. Omschrijf stap voor stap hoe het probleem zich voordoet. Bijvoorbeeld: waar in het programma gebeurde het? Welke acties voerde je uit voordat het probleem ontstond? Kreeg je een foutmelding?
7. Voeg een schermafbeelding toe van de foutmelding of van de status van het programma toen de fout zich voordeed.
8. Voeg daarnaast ook het "Diagnosepakket" toe (Waar kan ik de logbestanden vinden in het offline bewerkingsprogramma (Mac)?).
Werk je niet op een Mac? Vind dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma Windows
- Online bewerkingsprogramma
- App (smartphone en tablet)