We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van Mac OS gebruik je? Klik hier als je niet weet welke systeemversie je gebruikt.
2. Welke versie van het fotoboekprogramma gebruik je?
3. Op welke locatie heb je het fotoboek opgeslagen? Is dit op je lokale schijf of je bureaublad?
4. Waar heb je het fotoboek voor het laatst opgeslagen? (Was dit op je bureaublad, een externe harde schijf, documenten, Dropbox of iCloud?) Heb je het fotoboek verplaatst naar een andere locatie?
5. Kan je het fotoboek dupliceren? Dit kun je doen door naar 'Archief' te gaan en te kiezen voor 'dupliceren' links bovenaan in de taakbalk.
6. Omschrijf stap voor stap hoe het probleem zich voordoet. Bijvoorbeeld: waar in het programma gebeurde het? Welke acties voerde je uit voordat het probleem ontstond? Kreeg je een foutmelding?
7. Voeg een schermafbeelding toe van de foutmelding of van de status van het programma toen de fout zich voordeed.
8. Voeg daarnaast ook het "Diagnostisch pakket" toe (Waar kan ik de logbestanden vinden in het offline bewerkingsprogramma (Mac)?).
Hoe kunnen we je vandaag helpen?
Self service
Voor alle soorten vragen
Chatbot 24/7
Stel je vraag kort en simpel.
Medewerkers beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-17.30
Stel je vraag kort en simpel.
Medewerkers beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-17.30
Start chat Chatbot