Foutmeldingen die voorkomen bij uploadproblemen:
- "Socket error"
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
Opmerking: Dit artikel biedt een oplossing voor wanneer er problemen ontstaan tijdens het uploaden van je bestelling nadat je op "bestellen" hebt geklikt. Als je problemen ondervindt in je winkelmandje, lees dan meer in dit FAQ artikel: Problemen tijdens het bestelproces.
Alle producten
Problemen met uploaden vanuit ons online programma worden bijna altijd veroorzaakt door de browser of de internetverbinding. We vragen je vriendelijk om de volgende stappen te doorlopen:
1. Controleer je internetverbinding en gebruik indien mogelijk een kabel.
2. Probeer te bestellen in Incognito/privémodus.
3. Probeer te bestellen in een andere browser. We raden Google Chrome aan als browser, omdat we uit ervaring weten dat onze website hierin het beste werkt.
4. Het kan ook helpen om uit te loggen en weer in te loggen in de rechterbovenhoek van je scherm.
Wanddecoratie
Controleer de grootte van je fotobestanden. Als de fotobestanden aan de volgende eisen voldoen, probeer dan te bestellen via Google Chrome en een kabelverbinding. Het uploaden van foto's groter dan 4 MB is niet mogelijk in Internet Explorer.
Max. grootte: 128 MB per product (alle foto's bij elkaar).
Max. pixels: 11500 x 11500 pixels.
Als de foto's aan deze eisen voldoen adviseren wij om de foto te openen in Paint (Windows) of Preview (Mac) of een ander fotobewerkingsprogramma en de foto op te slaan als JPG of PNG bestand. Sla de foto op onder een nieuwe naam.
Fotoafdrukken
Het kan gebeuren dat er een foutmelding verschijnt bij het uploaden van fotoafdrukken op onze website. In dit geval zie je dat de voortgangsbalk bovenaan het scherm bevriest. Helaas kunnen we dit probleem niet oplossen. Om dit te voorkomen, vragen wij je vriendelijk om deze stappen te volgen voor het bestellen van fotoafdrukken:
1. Gebruik een snelle en stabiele internetverbinding.
2. We vragen je vriendelijk om een andere browser te proberen. We raden Google Chrome aan als browser, omdat we uit ervaring weten dat onze website hierin het beste werkt.
3. Probeer om een kleinere hoeveelheid foto’s te uploaden per keer. Plaats ze in je winkelmandje en klik op ‘Doorgaan met winkelen’ om terug te gaan naar de homepagina, waar je via dezelfde weg de volgende hoeveelheid foto’s kunt uploaden. Wanneer je ze allemaal in je winkelmandje hebt geplaatst, kan je doorgaan met het afronden van de bestelling.