Dit foutbericht kan te wijten zijn aan een probleem dat zich heeft voorgedaan tijdens de installatie van ons programma. We adviseren je daarom om ons programma te verwijderen en opnieuw te installeren.
Je kunt de herinstallatie veilig uitvoeren zonder je opgeslagen projecten te verliezen.
Heb je eigen indelingen opgeslagen?
Als je eigen indelingen hebt opgeslagen in ons programma, raden we je aan hier een back-up van te maken voor het geval je ze wilt behouden.
Hoe kan ik mijn eigen lay-out maken en opslaan?
Sla deze map op het bureaublad op. Na herinstallatie kun je de indelingen importeren door de hierboven genoemde instructie FAQ te volgen.
Ons programma deïnstalleren
1. Klik met de rechtermuisknop op het albelli-icoon en kies voor "Toon bestandslocatie".
Er wordt een nieuw venster geopend met alle bestanden die bij de software horen. Houd dit venster open!
- Je kunt de locatie ook handmatig openen door te navigeren naar:
*C:\Users\[your username]\appdata\local\albelli*
- Als je op deze locatie geen mappen ziet, is het mogelijk dat "Verborgen bestanden weergeven" is uitgeschakeld op uw computer.
Om dit in te schakelen, ga naar "Configuratiescherm"> "Mapopties" -> "Weergave" -> "Verborgen bestanden en mappen weergeven".
2. Klik op de Windows start knop en navigeer naar "Configuratiescherm" -> "Programma's" -> "Uninstall/deinstalleren".
3. Zoek de albelli applicatie op en deïnstalleer deze.
Hiermee zijn alle instellingsbestanden en systeembestanden van onze software verwijderd, waaronder het bestand dat de fout veroorzaakte.
4. Keer terug naar de map die je had geopend in stap 1.
5. Selecteer alle bestanden met de toetsencombinatie CTRL + A .
6. Klik op de rechtermuisknop en kies voor verwijderen.
7. Download onze software opnieuw.
We hopen dat het probleem nu is opgelost. Als je verdere vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.