Windows - Offline fotoboekprogramma
Mac - Offline fotoboekprogramma
Online fotoboekprogramma
Smartphone / tablet app
Windows - Offline fotoboekprogramma
Problemen die ontstaan tijdens het opstarten van ons programma kunnen worden veroorzaakt door fouten tijdens uploaden of onjuiste downloads.
1. Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding gebruikt. Als dit mogelijk is, gebruik een kabel in plaats van wifi.
2. Als dat het probleem niet oplost, probeer dan een complete herinstallatie van ons programma.
Let op: alle fotoboeken die je hebt opgeslagen, zullen bewaard blijven wanneer je een herinstallatie uitvoert.
- Verwijder het programma (instructies voor Windows 7 of Windows 10)
- Start je computer opnieuw op.
- Ga naar onze website en download het programma opnieuw.
- Installeer het programma op je computer.
- Probeer het programma opnieuw te openen.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van Windows gebruik je? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Welke versie van het fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg alle logbestanden van het programma toe (Waar kan ik de logbestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.
Mac - Offline fotoboekprogramma
Problemen die ontstaan tijdens het opstarten van ons programma kunnen worden veroorzaakt door fouten tijdens uploaden of onjuiste downloads.
1. Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding gebruikt. Als dit mogelijk is, gebruik een kabel in plaats van wifi.
2. Als dit het probleem niet oplost, probeer dan een reset uit te voeren van ons programma.
Let op: alle fotoboeken die staan opgeslagen op je computer blijven bewaard als je een reset uitvoert van het programma.
- Open het EHBO scherm.
- Selecteer "beperkt herstel".
- Sluit het EHBO scherm en probeer het programma opnieuw te openen.
- Als dit het probleem niet heeft opgelost, open dan het EHBO scherm opnieuw.
- Selecteer deze keer "volledig herstel".
- Sluit het EHBO scherm en probeer opnieuw het programma te openen.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke Mac OS versie gebruik je? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Welke versie van het fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg de volgende bestanden van het programma toe (Waar kan ik de EHBO bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).
- Systeemprofiel
- Applicatie log
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.
Online fotoboekprogramma
Problemen met het opstarten van ons online programma hebben te maken met je browser.
1. Zorg ervoor dat je browser up-to-date is. Voor verdere instructies om je browser te updaten, klik je hieronder op de naam van je browser:
- Firefox
- Google Chrome
- Safari
- Microsoft Edge
Let op: wij raden het gebruik van Internet Explorer af. De browser wordt niet langer ondersteund en hoewel de meeste sites er prima op werken is het zo dat ontwikkelaars hun site meestal niet meer testen op Internet Explorer.
2. Cookies van derden toestaan in je browser.
3. Cookies verwijderen in je browser.
4. Probeer het programma te openen in de incognito / privémodus.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Which browser (and what version) did you use to make the album?Welke browser (en welke versie) gebruik je? Klik hier als je niet weet welke browser je gebruikt.
2. Is het eerder wel gelukt om het programma te openen?
3. Did you try the steps as mentioned in this FAQ? Heb je de stappen geprobeerd die worden vermeld in deze FAQ?
4. Voeg een schermafbeelding toe van het programma waarin duidelijk te zien is dat het programma niet opent.
Smartphone / tablet app
Als je nog geen opgeslagen projecten in de app hebt staan, raden we je aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Let op: Als je de app verwijdert, verlies je alle opgeslagen projecten!
Als je wel opgeslagen projecten in de app hebt staan, controleer dan het volgende:
1. Heb je genoeg opslagruimte?
2. Is je telefoon up-to-date? Zo nee, update dan je Android/iOS naar de laatste versie.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van Android / iOS heb je op je telefoon? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Werkte de app eerst wel? Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
3. Voeg een korte omschrijving van het probleem toe.
4. Voeg een schermafbeelding toe waarop te zien is dat de app niet opstart/opent.