-
App
Als je nog geen opgeslagen projecten in de app hebt staan, raden we je aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
Let op: Als je de app verwijdert, verlies je alle opgeslagen projecten!Als je wel opgeslagen projecten in de app hebt staan, controleer dan het volgende:
1. Heb je genoeg opslagruimte? De hoeveelheid ruimte zal per apparaat verschillen. We vragen je vriendelijk om wat gegevens van andere applicaties op je apparaat te verwijderen en wat beschikbare ruimte vrij te maken.
2. Is de albelli app up-to-date? Zie wat is de laatste versie van het albelli bewerkingsprogramma?
3. Is je telefoon up-to-date? Zo nee, update dan je Android/iOS naar de laatste versie.Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:1. Welke versie van Android / iOS heb je op je telefoon? Druk hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Stuur de logbestanden. Zie waar kan ik de logbestanden vinden in de app (smartphone en tablet)?
3. Voeg een korte beschrijving van het probleem toe, inclusief waar aan werd gewerkt voordat het probleem zich voordeed.
4. Voeg een schermafbeelding toe van de app waar je kunt zien dat deze niet wordt geopend.Close -
Online fotoboekprogramma
1. Zorg ervoor dat je browser up-to-date is. Voor verdere instructies om je browser te updaten, klik je hieronder op de naam van je browser:
- Firefox
- Google Chrome
- Safari
- Microsoft Edge
Let op: wij raden het gebruik van Internet Explorer af. De browser wordt niet langer ondersteund en hoewel de meeste sites er prima op werken is het zo dat ontwikkelaars hun site meestal niet meer testen op Internet Explorer.
2. Cookies van derden toestaan in je browser.
3. Cookies verwijderen in je browser.
4. Probeer het programma te openen in de incognito / privémodus.Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:1. Welke browser (en welke versie) gebruik je? Klik hier als je niet weet welke browser je gebruikt.
2. Is het eerder wel gelukt om het programma te openen?
3. Heb je de stappen geprobeerd die worden vermeld in deze FAQ?
4. Voeg een schermafbeelding toe van het programma waarin duidelijk te zien is dat het programma niet opent.Close -
Windows
Problemen die ontstaan tijdens het opstarten van ons programma kunnen worden veroorzaakt door fouten tijdens uploaden of onjuiste downloads.
Volg onderstaande stappen om het op te lossen:
1. Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding gebruikt. Als dit mogelijk is, gebruik dan een kabel in plaats van wifi.
2. Als dit het probleem niet oplost, probeer dan een complete herinstallatie van ons programma.- Verwijder het programma (instructies voor Windows 7 of Windows 10)
- Start je computer opnieuw op.
- Ga naar onze website en download het programma opnieuw.
- Installeer het programma op je computer.
- Probeer het programma opnieuw te openen.Let op: alle fotoboeken die je hebt opgeslagen, zullen bewaard blijven wanneer je een herinstallatie uitvoert.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:1. Welke versie van Windows gebruik je? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Welke versie van het bewerkingsprogramma gebruik je?
3. Voeg alle logbestanden van het programma toe (Waar kan ik de logbestanden vinden in het offline bewerkingsprogramma (Windows)?).
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.Close -
Mac
Problemen die ontstaan tijdens het opstarten van ons programma kunnen worden veroorzaakt door fouten tijdens uploaden of onjuiste downloads.
1. Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding gebruikt. Gebruik (indien mogelijk) een kabel in plaats van wifi.
2. Als dit het probleem niet oplost, voer dan een reset uit van ons programma.
Let op: alle fotoboeken die staan opgeslagen op je computer blijven bewaard als je een reset uitvoert van het programma.- Sla je project op en sluit het programma.
- Open het EHBO scherm.
- Selecteer "beperkt herstel".
- Sluit het EHBO scherm en probeer het programma opnieuw te openen.
- Als dit het probleem niet heeft opgelost, open dan het EHBO scherm opnieuw.
- Selecteer deze keer "volledig herstel".
- Sluit het EHBO scherm en probeer opnieuw het programma te openen.Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:1. Welke Mac OS versie gebruik je? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Welke versie van het fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg het Diagnosepakket van het programma toe (Waar kan ik de E.H.B.O. bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.Close