Problemen die ontstaan tijdens het opstarten van ons programma kunnen worden veroorzaakt door fouten tijdens uploaden of onjuiste downloads.
Volg onderstaande stappen om het op te lossen:
1. Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding gebruikt. Als dit mogelijk is, gebruik dan een kabel in plaats van wifi.
2. Als dit het probleem niet oplost, probeer dan een complete herinstallatie van ons programma.
- Verwijder het programma (instructies voor Windows 7 of Windows 10)
- Start je computer opnieuw op.
- Ga naar onze website en download het programma opnieuw.
- Installeer het programma op je computer.
- Probeer het programma opnieuw te openen.
Let op: alle fotoboeken die je hebt opgeslagen, zullen bewaard blijven wanneer je een herinstallatie uitvoert.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van Windows gebruik je? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Welke versie van het bewerkingsprogramma gebruik je?
3. Voeg alle logbestanden van het programma toe (Waar kan ik de logbestanden vinden in het offline bewerkingsprogramma (Windows)?).
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.
Werk je niet met Windows? Vind hier dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma (Mac)
- Online bewerkingsprogramma
- App (smartphone and tablet)