Wat vervelend dat je problemen ondervindt bij het gebruik van onze software.
Er zijn meerdere factoren die problemen kunnen veroorzaken bij het bewerken of openen van een project. We vragen je vriendelijk om onderstaande informatie door te sturen naar onze technische dienst, zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.
Windows - Offline fotoboekprogramma
Mac - Offline fotoboekprogramma
Online fotoboekprogramma
Smartphone / tablet-app
Windows - Offline fotoboekprogramma
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van ons programma gebruik je?
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van je fotoboek?
3. Wanneer heb je voor het laatst je fotoboek bewaard?
4. Gelieve stap voor stap te beschrijven hoe het probleem zich voordoet. We zullen proberen om het probleem te reproduceren, dus wees alsjeblieft zo gedetailleerd mogelijk.
Bijvoorbeeld: waar gebeurde dit in het programma? Welke acties deed je vlak voordat het probleem zich voordeed?
5. Heb je een foutmelding ontvangen?
6. Voeg een schermafbeelding toe van de foutmelding of de status van het programma op het moment van het probleem.
7. Voeg ook alle logbestanden toe (waar kan ik de logbestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?)
Mac - Offline fotoboekprogramma
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van de albelli-software gebruik je? (Ga in de taakbalk naar "albelli" en klik op "Over albelli fotoboeken").
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van je fotoboek?
3. Wanneer heb je voor het laatst je fotoboek bewaard?
4. Gelieve stap voor stap te beschrijven hoe het probleem zich voordoet. We zullen proberen het probleem te reproduceren, dus wees alsjeblieft zo gedetailleerd mogelijk.
Bijvoorbeeld: waar gebeurde dit in het programma? Welke acties deed je vlak voordat het probleem zich voordeed? Heb je een foutmelding ontvangen?
5. Voeg een schermafbeelding toe van het foutbericht of de status van het programma op het moment van het probleem.
7. Voeg het diagnosepakket toe (waar kan ik de EHBO-bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).
- "Systeemprofiel"
- "Applicatie logboek"
- "Gedeeltelijke kopie"
Online fotoboekprogramma
Voorbeeld foutmelding:
- "Er is een fout opgetreden bij het openen van het boek"
- "Hmm, je fotoboek kan momenteel niet worden geopend. Probeer het later opnieuw."
Probeer eerst het volgende:
1. Gebruik een bekabelde internetverbinding in plaats van WIFI.
2. Probeer een andere browser te gebruiken (we raden Google Chrome aan).
3. Verwijder de cookies in je browser.
Werkt het nog steeds niet?
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke browser heb je gebruikt om het album te maken? Klik hier als je niet weet welke browser je gebruikt.
2. Wat is de naam van het project?
3. Wanneer ben je met je fotoboek begonnen?
4. Wanneer was de laatste keer dat je het fotoboek hebt opgeslagen?
5. Welke afmetingen en oriëntatie heeft het fotoboek? (bijvoorbeeld Liggend L)
6. Voeg het ALBX-bestand toe (waar kan ik de .ALB-bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?)
Smartphone / tablet-app
1. Start eerst de telefoon of tablet opnieuw en probeer het nog een keer.
2. Is je telefoon of tablet up-to-date? Als dit niet het geval is, werk dan het systeem bij naar de nieuwste versie.
Werkt het nog steeds niet?
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van de app gebruik je? (Tik op de 'i' in de linkerbovenhoek).
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van je fotoboek?
3. Gelieve stap voor stap te beschrijven hoe het probleem zich voordoet. We zullen proberen het probleem te reproduceren, dus wees alsjeblieft zo gedetailleerd mogelijk.
Bijvoorbeeld: waar gebeurde dit in de app? Welke acties deed je vlak voordat het probleem zich voordeed? Heb je een foutmelding ontvangen?
4. Voeg een schermafbeelding toe van het foutbericht of de status van de app op het moment van het probleem.
5. Voeg de 'customer support'-informatie toe (waar kan ik de logbestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).