Er zijn meerdere factoren die problemen kunnen veroorzaken bij het bewerken of openen van een fotoboek.
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van ons programma gebruik je?
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van je fotoboek?
3. Wanneer heb je voor het laatst je fotoboek bewaard?
4. Gelieve stap voor stap te beschrijven hoe het probleem zich voordoet. We zullen proberen om het probleem te reproduceren, dus wees alsjeblieft zo gedetailleerd mogelijk.
Bijvoorbeeld: Waar gebeurde dit in het programma? Welke acties deed je vlak voordat het probleem zich voordeed?
5. Heb je een foutrapport ontvangen? Zo ja, verzend alsjeblieft het rapport via het venster wat verschijnt.
6. Voeg een schermafbeelding toe van de foutmelding of de status van het programma op het moment van het probleem.
7. Voeg ook alle logbestanden toe (Waar kan ik de logbestanden vinden in het offline bewerkingsprogramma (Windows)?)
Werk je niet met Windows? Vind hier dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma (Mac)
- Online bewerkingsprogramma
- App (smartphone and tablet)