Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je problemen ondervindt tijdens het bestelproces. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, vragen we je vriendelijk om elk van de onderstaande punten te proberen:
1. Probeer een andere browser te gebruiken (we raden Google Chrome aan). Nadat je bent ingelogd, word je doorgestuurd naar "Je winkelmandje", waar je verder kunt gaan met het proces.
2. Probeer te bestellen via een incognito- of privépagina.
3. Verwijder de cookies en caches. Ververs daarna de pagina en probeer de bestelling opnieuw te plaatsen.
4. Heb je de foutmelding "Onbekende fout" gekregen en bestel je opnieuw via de "Bestelgeschiedenis" in "Mijn Account"? Het is mogelijk dat de bestelling verouderd is en we niet over de benodigde gegevens beschikken om deze te reproduceren. Bestel je product opnieuw door het project te openen in ons bewerkingsprogramma en vanaf daar te bestellen.
Als je een reuploadcode gebruikt, zie dan Mijn Reuploadcode werkt niet voor meer informatie.
Werkt nog steeds niet?
Wij verzoeken je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende gegevens:
1. Welke browser + versie heb je gebruikt om het project te maken? Klik hier als je niet weet welke browser + versie je gebruikt.
2. Het e-mailadres waaronder je account is aangemaakt.
3. De URL van de afrekenpagina.
4. Schermafbeelding van de pagina waar je vastzit.
5. Vermeld dat je de stappen in deze FAQ al hebt geprobeerd.
6. Gedetailleerde beschrijving van de stappen die hebben geleid tot de foutmelding of het probleem. Ook als je bestelt via een betaallink of met een reuploadcode.
Nog niet in het bestelproces? Vind dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma Windows
- Offline bewerkingsprogramma Mac
- Online bewerkingsprogramma
- App (smartphone en tablet)
Zie ook:
Hoe gebruik ik een promotiecode?
Het betalen is niet gelukt, wat kan ik doen?