Met Klarna betaal je niets voordat je het product hebt ontvangen. De factuur wordt pas verstuurd op het moment dat jouw bestelling bij ons de deur uit gaat. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 30 dagen.
Mocht je verzoeken of problemen hebben omtrent de Klarna betaling, dan kan Klarna je hier het beste mee verder helpen.
Betaling geweigerd
Geen factuur ontvangen
Verkeerd e-mailadres opgegeven
Niet tevreden met ontvangen product
Betaalherinnering ontvangen
Klarna niet zichtbaar tijdens bestelprocess
Betaling geweigerd
Het valt voor ons buiten de mogelijkheden om de reden hiervan in te zien. Wij adviseren je om contact op te nemen met Klarna.
Geen factuur ontvangen
Wanneer je kiest voor een betaling via Klarna, ontvang je van hen de factuur nadat de bestelling ter verzending is aangeboden.
Indien je de bestelling al hebt ontvangen, maar de factuur nog niet, raden wij je aan om contact op te nemen met Klarna. Zij kunnen de factuur vrijgeven zodat je deze kunt voldoen. Wanneer je dit niet doet, ontvang je op een gegeven moment een betaalherinnering.
Verkeerd e-mailadres opgegeven
Heb je een verkeerd e-mailadres ingevuld? Wij raden je aan om te wachten tot de bestelling ter verzending is aangeboden. Hierna kun je contact opnemen met Klarna om dit te laten wijzigen.
Niet tevreden met ontvangen product
Wanneer je niet tevreden bent met het ontvangen product, dan willen wij je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Ons klantenserviceteam zal je een passende oplossing aanbieden. Mocht het nodig zijn om de Klarna factuur(datum) aan te passen dan kun je contact opnemen met Klarna om dit te laten wijzigen.
Betaalherinnering ontvangen
Heb je een betaalherinnering ontvangen met herinneringskosten, terwijl je de originele factuur van Klarna nooit hebt ontvangen? Mogelijk heb je door een technische storing de eerste factuur niet ontvangen. De betreffende kosten worden door Klarna toegevoegd, het valt voor ons buiten de mogelijkheden om deze te verwijderen. Wij raden je aan om contact op te nemen met Klarna.
Klarna niet zichtbaar tijdens bestelprocess
Als je niet hebt kunnen kiezen voor een betaling per Klarna, dan kan het zijn dat het factuur- en bezorgadres niet overeenkomen. Voor meer informatie willen we je adviseren om contact op te nemen met Klarna.