Dit artikel biedt oplossingen voor het geval je problemen ondervindt bij het uploaden van je product nadat je op de bestelknop hebt geklikt. Als je al in het winkelmandje zit, lees dan Problemen tijdens het bestelproces.
Foutmeldingen die voorkomen bij uploadproblemen:
- "Socket error"
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
Wanneer je problemen ondervindt tijdens het uploaden van je bestelling, kan dit meerdere oorzaken hebben. We vragen je vriendelijk om de volgende oplossingen te proberen:
1. Controleer je internetverbinding en gebruik indien mogelijk een kabel om te verbinden met je router.
2. Controleer of je een standaardbrowser hebt ingesteld. We raden aan Google Chrome te gebruiken.
3. Om je computer te beschermen, worden de meeste softwareprogramma’s standaard geblokkeerd door de Windows-firewall. Om iets bij albelli te kunnen bestellen, is het nodig dat je ons bewerkingsprogramma toestaat om verbinding te maken met het internet. We adviseren je om de Windows-firewall-instellingen waar nodig aan te passen.
Let op: als je Kaspersky, Norton Symantec-antivirus of een ander aanvullend antivirusprogramma gebruikt, moet dit ook worden aangepast
Daarnaast adviseren we om tijdelijk een ‘proxyserver’ te ontkoppelen als je die hebt.
Als je een internetfilter hebt toegepast, vragen wij je om die aan te passen. Deze filter blokkeert de verbinding tussen jouw internet en ons programma. Als je dit niet zelf kunt aanpassen kun je contact opnemen met je internet provider.
4. Als je de mogelijkheid hebt om je bestelling af te ronden op een andere computer, kan dit een oplossing zijn.
Hoe kan ik verder werken aan mijn fotoboek op een andere computer?
Lukt het nog steeds niet om te bestellen?
We vragen je dan vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende gegevens:
1. Welke Windows versie gebruik je? Ga naar What is my browser als je het niet zeker weet. Klik hier als je niet weet welk besturingssysteem je gebruikt.
2. Welke versie van ons fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg alle logbestanden van ons programma toe aan je bericht. (Waar kan ik de logbestanden vinden in het offline bewerkingsprogramma (Windows)?)
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.
5. Vermeld dat je alle stappen in deze FAQ al hebt geprobeerd.
Werk je niet met Windows? Vind hier dezelfde instructies voor: